Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2015 10:47 - Мързеливата в неделя 2 ;))))))))))))
Автор: inf0rmant Категория: Забавление   
Прочетен: 3789 Коментари: 3 Гласове:
8

Последна промяна: 09.08.2015 12:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
При все, че е неделя, Милото по изключение бачка (именно затова се прибрахме от редовния си риболов още снощи, а не тази вечер) и аз от сутринта съм го ударил на уволнение. ;)))))))
Това интернет било голяма работа Ви казвам!!!! Рекох докато си пия сутрешното кафенце да се позанимая с малко радости за очите на един запален риболовец като мен и само гледайте какво се нарои пред зажаднялия ми поглед. ;))))))))

image image image image
Както се досещате, в гугъл бях написал "русалки" и този приятел ме заля с наслада за рибарските ми очи. ;)))))))))
Но освен насладата получих и доза образователна информация.
Например досега не знаех, че в САЩ всяка година, на 18. юни се провежда парад на русалките. Завидях им на Ню Йоркчани честната да Ви кажа: това още от 1983 година те могат да плакнат очите си на живо, а аз трябва да се крия от Милото, за да задоволя този чисто риболовен свой интерес. ;)))))))
И махни, че в САЩ си имали парад на русалките, ами дори си имали...... професионални русалки!!!!!!! Е на това вече му викам див капитализъм!!! Дори русалките са приватизирали и превърнали в средство за печелене на пари.
От статията за професионалните русалки разбрах, че дори имало........... мъжки русалки!!!!!!!!!!!!!! Бахти работата. Две дори сключили брак!!!!! Не бе, не две мъжки: мъжка и женска русалка сключили брак. ;))))))))))))) Запознали се покрай професионалните си ангажименти, допаднали си и...... се оженили.

И сега аз си стоя мързеливата в неделя сутрин и им бера гайлето как видиш ли ги ей долу, ей богу ще си направят...... русалчета!?????????

image
Така де, като ги гледам на снимката...... Ами те от кръста надолу си са аканъ русалки бе!!!!!!!! ;))))
Сами разбирате, че няма как мъжко ми сърце рибарско да не трепне при тези създания от по-горните снмки. Изключая естествено едното създание от последната снимка!!!!!!!!!!! ;))))
Но повече ми........ "трепва".......... нещо ;))))))))))) от ей тази по-долу.
Честната Ви казвам: не виждам нищо русалско в нея, но....... ми "трепва"!!! ;)))))

image

Една шегичка от прашинката ж, която благодари за Доверието и се радва,
че е успял да помогне:




Гласувай:
8



1. born - Защо разваляш забавлението, като ...
09.08.2015 11:35
Защо разваляш забавлението, като показваш снимки на нерусалки джанъм ? Изкушаващо изглежда. А по непотвърдена информация русалските семейства се размножавали по метода инвитро. А след дълги проби било установено научно, че мъж от мъж не може да забременее. Но въпреки това опитите в Турция продължавали.
цитирай
2. bryunetsnakovalnia10 - При тези красоти, рибарю, как човек да не вземе присърце проблема ти?! - хах
09.08.2015 11:36
Готин постинг /и въобще блог/, който има нужда от малко...
цвят!
Затова, ако си тук...
да започваме, м?!
На ЛС.

Поздрави!
https://www.youtube.com/watch?v=VfzILqHfg6U

ПС: Поздравът ми ще е супер-чалгарски, но го приеми като една добродушна закачка към теб:

(а и с едното да те "изпитам" какво си научил от постинга ми - хах)
цитирай
3. inf0rmant - Ти ме утепа, брааааааат!!!!!!!!
09.08.2015 12:48
БЛАГОДАРСКОООООО!!!! ;)))
Мога ли да цитирам обясненията ти, че да може да послужат и на другиго с такъв проблем??
Благодарско още веднъж! И за цвета и за клипа, за всичко. ;))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: inf0rmant
Категория: Забавление
Прочетен: 43847
Постинги: 21
Коментари: 50
Гласове: 113
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930