Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2015 23:19 - Какво й е нередното на картинката?
Автор: inf0rmant Категория: Забавление   
Прочетен: 1502 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 17.07.2015 19:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

 

Да Ви кажа честната, може би съм сбъркан. :)

 

Така ще трябва да е, защото като гледам всички живо около мен го е ударило на геополитика, а аз съм седнал въпроси от този род да задавам. Това 2/3-ти от гърците били казали „не“ (да Ви кажа не зная дори на какво са казали това „не“, но не ме и интересува), а аз съм седнал да питам какво й е нередното на картинката по-горе.
Затова ще взема да стана по-сериозeн и да Ви занимая малко с новото си рибарско приключение. :)

image image

Вчера късния следобед ме завари на брега на реката, но вместо да отстоявам позицията си на риболовец както правеше Милото, аз както е видно от компрометиращата снимка взех, че се излегнах на една гладка скала и го ударих на дрямка. Но и в пустата му дрямка, пак не ми се присъни за какво „не“ става въпрос по отношение на гърците. :) Това вече казах, че не ме притеснява, но фактът, че за три часа Милото дори една мряна не беше извадила ми се отрази стресиращо и след кратко съвещание с нея, взехме решение, че реката не е за нас (това успокояващо ромолене на водата щеше да ни се отрази зле на сек….. съня в палатката през нощта), затова запалихме колата и право на язовира.

image

Беше вече привечер и жабуряците бяха започнали своя вечерен концерт. Ей на това му викам готин фон за нощни забавления в палатка! :) Но пък честно да Ви кажа, не зная дали по едно време спряха да крякат защото Милото се опитваще да ги конкурира в едни не точно крякащи звуци, или защото гоемите „прасета“ започнаха своето среднощно купонче. И пустите му шарани, чули явно и по-запознати от мен за гръцкото „не“, та станаха единодушни с него и казаха „не“ на това да опитат от моята млечна царевичка или кьоспенце.

Затова и в крайна сметка уловът ни не беше богат и се свежда до ей тези шаранчета, които вече час и отгоре плуват в обилно количество бира в моят корем. И докато Милото отново се вихри в кухнята с нейните сладкиши, аз съм седнал да видя за какво гръцко „не“ става дума, но вече половин час се пуля в монитора и не схващам и не схващам. Така не схващам и защо аджеба като утре е понеделник и е на работа, Милото не вземе да си легне по-рано, а трябва да прави от своите прочути мъфини, че да черпи в офиса с тях?

image

Това жените си оставате една пълна загадка за мен, ще знаете…….

image image image



Тагове:   река,   язовир,   уикенд,   жабуряци,


Гласувай:
7



1. martito - А що тоя път няма снимка на мъфинч...
06.07.2015 22:54
А що тоя път няма снимка на мъфинчетата, м? :))
цитирай
2. inf0rmant - martito, нямаше снимки на мъфин...
17.07.2015 18:49
martito, нямаше снимки на мъфинчетата по две причини: първата е, че все още не бяха готови когато пишех постинга, а втората е....... малко срамна, а именно: малко не й се получиха тогава мъфините. :) Или по-точно на вкус си бяха готини, но някак си формата и украсата......
Ето, виж сама. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: inf0rmant
Категория: Забавление
Прочетен: 43574
Постинги: 21
Коментари: 50
Гласове: 113
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031